Informacja


Cześć Wszystkim po tak długiej przerwie J
Na wstępie, mam nadzieję, dobra wiadomość — na dniach pojawi się kolejna część Siedmiu Lat i wszystkich, którzy jeszcze mają ochotę czytać moje opowiadanie serdecznie zachęcam do odświeżenia sobie ostatnich rozdziałów. Ja, żeby ponowie wejść w rolę moich postaci, musiałam trochę poczytać wstecz, podobnie moja beta, dlatego myślę, że takie odświeżenie fabuły będzie bardzo pomocne, jeżeli ktoś się chce odnaleźć w wydarzeniach, szczególnie, że chcę wrócić do regularnych publikacji.
Należą się Wam też wyjaśnienia. Żeby długo nie mówić, ostatnie pół roku było chyba moim najtrudniejszym w życiu. Posypało mi się prawie każde pole, zawodowe i prywatne, i po prostu nie byłam w stanie pisać. W pewnym momencie doszłam do punktu, w którym nigdy nie myślałam, że się znajdę i… po prostu było bardzo źle. Z tego miejsca dziękuję też za wszystkie ciepłe słowa i komentarze, które do mnie słaliście w tym czasie. Naprawdę mi pomagały.
Od jakiegoś czasu, powoli się naprawiam. Zanim wybuchła epidemia było już całkiem dobrze, ale nie powiem, żeby ten ciągły chaos i stres dobrze na mnie działały L  Pewnie też się boicie i stresujecie, dlatego mam nadzieję, że Siedem Lat przyniesie Wam chociaż cień uśmiechu na usta i jakoś rozjaśni te smutne, szare dni.
Tymczasem życzę Wam wszystkim zdrowia i rozsądku. Pamiętajcie, że to, co się teraz dzieje to tylko stan przejściowy, który w końcu minie, a my znowu będziemy mogli cieszyć się wolnością.
Na razie jednak proszę, #zostańwdomu, bo to najlepsze, co możemy w tej sytuacji zrobić.
Ściskam i ślę pozytywną energię w świat!
Naru


Komentarze

  1. hura pozdrawiam zycze powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekamy, czekamy i pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  3. Czekam z niecierpliwością. I trzymam kciuki . Życie takie jest raz z górki raz pod górek dlatego cieszę się że u ciebie już lepiej pozdrawiam w

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz